اما چه چیزی ترسناک تر است: اگر مداخله ISA وضعیت خطرناک را تشدید کند چه؟ حتی لزوماً یک اشتباه هم نیست. از دست دادن ناگهانی دینامیک وسیله نقلیه می تواند حتی بی ضررترین مانور سبقت را فوراً به یک تصادف وحشتناک تبدیل کند.
استفاده نکردن از سرعت گیر 33*90 خیلی روشن می توانند به طور ناگهانی حواس رانندگان را در یک موقعیت بحرانی منحرف کنند و یک تراژدی را برانگیزند. دو گزینه در نظر گرفته شده است.
از یک طرف، فرض بر این است که رانندگان همیشه می توانند با فشار دادن شدید پدال گاز، کمک شتاب هوشمند را لغو کنند. اما در این حالت ISA بلافاصله با سرعت کمتر و فشار پا کمتر دوباره فعال می شود.
اما تصور کنید یک ماشین قدرتمند و با گشتاور بالا یا یک ماشین الکتریکی پیشرفته که تقریباً با سرعت صاعقه شتاب می گیرد؟ خطر تصادف “از ابتدا” به شدت افزایش می یابد.
فقط به این دلیل که راننده یک شخص است و نمی تواند از سرعت گیر استفاده کند. “ترس” امری عادی است.با درک نحوه عملکرد ISA در اصل (با توجه به تجربه استفاده از سیستم های موجود)، متوجه می شویم که چگونه آن شکست خواهد خورد.
اگر سرعت گیر در محدودیت سرعت شناسایی شده اشتباه کند چه اتفاقی می افتد؟ پس از همه، این اغلب اتفاق می افتد. یا به این دلیل که نقشه به روز نیست، از طرف دیگر، سیستم را می توان به طور کامل غیرفعال کرد.
پس از آن، فقط یک هشدار بصری روی نمایشگر باقی می ماند. با این حال، ISA به طور خودکار هنگام راه اندازی مجدد خودرو روشن می شود و باید قبل از هر سواری به صورت دستی خاموش شود.
حالا در مورد پول خودروسازان انتظار هزینه های اضافی زیادی ندارند. از آنجایی که سرعت گیرها که عملکرد ISA را ایجاد میکنند از قبل روی خودروها نصب شدهاند، هزینه آنها افزایش چندانی نخواهد داشت.
مقامات ایالات متحده افزایش قیمت کمتر از 300 یورو را پیش بینی می کنند. کارشناسان کمیسیون اروپا به طور کلی در مورد 100 یورو اضافی برای هر وسیله نقلیه صحبت می کنند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.